close

<純分享> OneRepublic - Good Life



Woke up in London yesterday
昨天我在倫敦醒過來

Found myself in the city near Piccadilly
發現我自己在皮卡德里附近的城市

Don't really know how I got here
我不太知道是如何到此處的

I got some pictures on my phone
我拍了些照片存在手機裡


New names and numbers that I don't know
新的名字&新的號碼我不認識

Address to places like Abbey Road
地址像是通往修道院路

Day turns to night, night turns to whatever we want
白天變成夜晚,夜晚再變成我們想要的

We're young enough to say
說起來我們還年輕呀

 

Oh this has gotta be the Good Life
喔~這一定就是美好人生了

This has gotta be the good life
這一定就是美好人生了

This could really be a good life, good life
這就是真正的美好人生~美好人生~


Say oh, got this feeling that you can't fight
說出oh~這感覺讓你無法抗拒

Like this city is on fire tonight
像是這個城市在今晚燃燒一樣

This could really be a good life
這就是真正的美好人生

A good, good life
美好的,美好的人生

 

To my friends in New York, I say hello
對我的紐約朋友們說「哈囉!」

My friends in L.A. they don't know
在洛杉機的朋友們,他們不知道

Where I've been for the past few years or so
過去那些我經歷過的歲月

Paris to China to Col-or-ado
從巴黎到中國再到科羅拉多

 

Sometimes there's airplanes I can' t jump out
有時候我就是在飛機上也不敢跳機

Sometimes there's bull***** that don't work now
有時候我就是混蛋到不想工作

We are god of stories but please tell me-e-e-e
我們是故事的主角,但請告訴我~~

What there is to complain about
還有什麼可以抱怨的呢

 

When you're happy like a fool
當你快樂的像個傻瓜一樣

Let it take you over
讓這感覺接管你

When everything is out
當一切都耗盡

You gotta take it in
你必須(再)把它(快樂)填滿

 

Oh this has gotta be the Good Life
喔~這一定就是美好人生了

This has gotta be the good life
這一定就是美好人生了

This could really be a good life, good life
這就是真正的美好人生~美好人生~


Say oh, got this feeling that you can't fight
說出oh~這感覺讓你無法抗拒

Like this city is on fire tonight
像是這個城市在今晚燃燒一樣

This could really be a good life
這就是真正的美好人生

A good, good life
美好的,美好的人生

 

Hopelessly
絕望地

I feel like there might be something that I'll miss
我覺得我一定是錯過了什麼

Hopelessly
絕望地

I feel like the window closes oh so quick
我覺得窗戶關的是如此的快

Hopelessly
絕望地

I'm taking a mental picture of you now
我在腦海裡編織著你的影像

'Cuz hopelessly
就是因為絕望

The hope is we have so much to feel good about
“希望”~~就像是我們擁有這麼多美好一切的感受

(repeat)

 

 

大家都要幸福唷~

arrow
arrow
    全站熱搜

    darrenhsiao 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()